Hallo, mijn naam is Gijs Dellemijn.

Weetje wat ik leuk vind? 

Die “over-mij” pagina’s die in de derde persoon zijn geschreven terwijl ze 9 van de 10 keer door iemand zelf zijn geschreven.

Geen zorgen, ik zal niet proberen om slimmer te lijken door in derde persoon te schrijven. 

Goed, je bent hier omdat je meer over mij wil weten.

Wat zal ik je vertellen?

Ik ben 25 jaar woon in het prachtige (soms bewolkte) Nederland, oh en ik heb geen huisdieren!

Maar dit was waarschijnlijk niet de reden waarom je hier keek he?

Je wilt waarschijnlijk weten:

“Is Deze Jongen Mijn Tijd En Energie Waard?”

Voor de meeste lezers? Waarschijnlijk niet.

Dit zijn de drie redenen waarom:

1. Ik kan je niet helpen om snel rijk te worden.

Op een of andere manier denken mensen bij online advertising aan snel rijk worden.

En eerlijk, ik snap het ook wel we kennen allemaal het beeld van digital nomads die de wereld over vliegen en op een zonnig strand, een laptop openklappen en bakken met geld verdienen.

En begrijp mij niet verkeerd het is mogelijk, heel goed zelfs.

Alleen je moet begrijpen dat dit een proces is van vallen en opstaan en het een hoop werk kost om het allemaal draaiende te houden.

2. Als je niet wil adverteren, ga je mijn materiaal waarschijnlijk niets vinden.

Niet alles dat ik leer of inzet heeft direct te maken met adverteren maar ik draai lang genoeg mee om te weten dat adverteren essentieel is voor bedrijven die consequent resultaat willen behalen. 

Wanneer je de wereld van online marketing binnenstapt wordt je overspoelt met blogs, video’s en advertenties over hoe je snel rijk kan worden, je voor altijd gratis verkeer krijgt en welke nieuwe growth hack je nu moet toepassen.

Werken een aantal van deze dingen?

Waarschijnlijk wel. Op korte termijn. Het probleem is als je gaat bouwen op dergelijke dingen, bouw je een business zonder goed fundament en verspil je jouw tijd.

Als je tijd wilt verspillen kun je beter een film zoeken op Netflix. 

Is leuker.

3. Als je “Een Gemakkelijke Manier” Zoekt Dan wil ik je niet helpen.

Dit is belangrijk.

Ik kan je helpen, alleen ik wil het niet. 

Waarom?

Als ik iemand hoor zeggen ‘Wat is de gemakkelijkste manier?’ is hetgeen dat ik eigenlijk hoor, “Ik ben niet all-in in mijn eigen bedrijf en wil niet hard werken om lange termijn succes te behalen voor mijn klanten.”

Kijk, dingen promoten en verkopen op het internet is nu eenmaal hard werken. 

Ja, wanneer alles goed loopt kan het precies zijn zoals jij je had voorgesteld, geld verdienen terwijl je slaapt.

Sterker nog dat is wat ik voor veel klanten voor elkaar krijg door bewezen strategieën en systemen te gebruiken als basis.

Maar het is hard werken om zover te komen en het kost veel werk om het te onderhouden!

Nog steeds hier? Mooi.

Dit is wat je wel van mij kunt verwachten:

Praktisch Uitvoerbare tactieken en strategieën beschreven op een No-nonsense manier In de gratis Marketing Notes.

Verwacht trouwens geen “boardroom politiek correcte antwoorden” als ik je vraag beantwoord, ik zeg waar het op staat.

Oh, en ja dat heeft me een hoop boze blikken opgeleverd en ook een prijs voor “Beste Digital Marketing Essay”

Waarom ik al deze kennis gratis weggeef, terwijl anderen jou er honderden euro's voor laten betalen?

Simpel.

  • Ik geloof in kennis delen


  • Het is mijn doel dat jij denkt “Wow, Dit Heeft Mij Echt Geholpen! Ik Denk Dat Ik Wil Samenwerken Met Mintwater Of Een Van Gijs Zijn Betaalde Producten Koop.”

Werkt fantastisch.

Misschien vraag je je nog steeds af, hoe weet ik nu of zijn materiaal echt goed is?

Het slimste om te doen is om je aan te melden voor de Marketing Notes of mijn video’s te bekijken.

Vind je het wat? Neem contact op.

Vind je het niks? Ook prima.

Mijn business mentor drukte me toch op het hart dat ik een ‘professionele’ biografie toe zou voegen op deze pagina.

Daar gaan we..

Ik startte mijn bedrijf Mintwater Marketing tijdens mijn studie en hielp lokale ondernemers online goed zichtbaar te worden.

Het werd mij al snel duidelijk dat opleidingen je niet leren wat je echt moet weten over online marketing.

Daarom besloot ik alles te lezen wat ik maar kon over Copywriting, Conversie Optimalisatie en bovenal Advertising.

Cursussen, Boeken, Seminars, Mailinglists.. alles wat ik er aan kon doen om deze kennis tot mij te nemen.

Werkte het?

Jazeker, binnen korte tijd heb ik vele ondernemers kunnen helpen online succes behalen  en kreeg ik het zelfs voor elkaar om een boek te promoten tot Amazon Bestseller.

Kostte het veel tijd en energie?

Absoluut.

Het nadeel?

Mijn familie en vrienden vragen mij regelmatig of ik ook over andere dingen kan praten dan marketing of online geld verdienen.

Waar ik jou specifiek kan helpen?

Ik kan jou helpen meer omzet te behalen door Facebook / Instagram Advertenties en het ontwikkelen en optimaliseren van Sales Funnels.

Speciaal voor klanten van Mintwater Marketing heb een unieke methode ontwikkeld die jouw potentiële klanten op een bijna magische manier omtovert tot betalende en ambassadeurs van jouw bedrijf.

Hier is mijn eerste pitch:

Meld je aan voor de Marketing Notes, en als je het wat vindt overweeg dan de Ultieme Facebook/Instagram Checklist aan te schaffen.

Simpel toch?

Dank voor het lezen van deze pagina, tijd voor actie!

-

Gijs

 

 

 

 

 

 

Deze website maakt geen onderdeel uit van Facebook of Facebook Inc. Deze site is op geen enkele manier gelinkt aan Facebook. Facebook is een handelsnaam van Facebook, Inc.

Copyright © 2019 Gijs Dellemijn